До вашої уваги – гумові диски Харді, еластичні муфти від ТОВ «Промгідросила». Призначення зазначених виробів полягає в реалізації з’єднань між такими конструктивними елементами тепловоза, як коробка передач/головна передача заднього моста і карданний вал. Причому з’єднання це має компенсувати незначні зміщення двох осей (іншими словами, відхилення від співвісності) і, в той же час, амортизувати крутильні удари.
Для детального ознайомлення з муфтою Харді (її будовою і функціонуванням) пропонуємо скористатися поданою схемою:
Передача механічної енергії від колінвала дизеля на гідромеханічний редуктор відбувається повідковим і проміжним валами (3 і 16). Ці вали з’єднують пружні муфти: Харді (між повідковим і проміжним) та Перифлекс (між проміжним і вхідним).
Повідковий вал (3) вісім болтів М16 (19) жорстко фіксують на фронтальному торці колінвала, що має розточування-циліндр для центрування валів під час складання. Для додаткового фіксажу повідкового вала щодо колінчастого задіюються циліндричні штифти (2) діаметром 16 мм.
Конструкцією виробу передбачається наявність двох напівмуфт і пружного диска (6), матеріалом виробництва якого виступає армована гума. Одна напівмуфта (4) щільно надіта на хвостовик повідкового вала в формі конуса до того ж зафіксована гайкою (18). Інша напівмуфта (17) у вигляді фланця-трикутника приварена до переднього закінчення пустотного проміжного вала (16). З’єднання пружного диска (6) з кожною із напівмуфт (4 і 17) реалізується за допомогою аналогічних трьох болтів М24 (5). Так забезпечується трансляція крутного моменту між валами (повідковим і проміжним) за допомогою еластичної деталі, за якою – ударопом’якшення і допуск певної неспіввісності валів.
Якщо еластична муфта виходить з ладу, в трансмісійній системі виникає потужна вібрація.
Деталі про муфту Харді та умови її придбання – за контактними номерами.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.